NUFFNANG ADS

Sunday, March 18, 2012


KARYAWAN filem muda ini memiliki sikap positif yang tidak mahu mensia-siakan peluang yang diraihnya begitu sahaja.



Nama Nurul Ain Nordin, ramai yang masih belum mengenali kelibat pendatang muda yang baru membina nama dalam industri seni tanah air ini.

Namun pada tahun lepas, gadis ini pernah mengisi ruang kontroversi dunia hiburan tempatan rentetan gambar separuh bogelnya tersebar di Internet.

Ia sebenarnya adalah foto versi asal sebelum digunakan untuk menghiasi poster filem kedua lakonannya, Suatu Malam Kubur Berasap.

Setelah beberapa ketika, kini Nurul Ain atau lebih mesra disapa sebagai Ain mengejutkan ramai kerana tampil dengan filem sulung arahan dan terbitan syarikatnya sendiri yang diberi nama Star Scope Production Sdn. Bhd.
Apa yang menarik perhatian para wartawan yang hadir, walaupun mempunyai pengalaman yang masih sedikit dalam industri seni, namun, Ain yang masih muda ini sudah berani melangkah ke fasa baharu iaitu menjadi pengarah filem pula.

Barisan pelakon yang membarisi filem lakonannya juga tidak kurang hebat dan berpengalaman dalam industri seperti Wan Maimunah, Syamsul Yusof, Didie Alias, Abon dan Sepahtu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2