NUFFNANG ADS

Tuesday, March 13, 2012

Elly Mazlein tidak sabar menanti hari bahagia



Pelakon dan penyanyi, Elly Mazlein nampaknya semakin berkembang. Setelah menjadi tunangan orang pada 29 Mei lalu, Elly mengakui tidak sabar menanti hari bahagia yang dijadualkan berlangsung Disember ini.

Jelas Elly, tiada kata yang dapat menggambarkan rasa terujanya untuk menanti saat bergelar isteri dengan pengarah drama dan filem, Azmi Mohd Hata yang berstatus duda anak dua.

“Setakat ini persiapan sudah 50 peratus dilakukan. Buat masa ini tarikh belum diputuskan. Kalau hendak diikutkan, majlis hari jadi saya jatuh pada 17 Disember, tapi ia hari bekerja.

“Kami akan pilih tarikh hari cuti dan semua sanak saudara juga boleh datang untuk sama-sama meraikan hari bahagia kami itu. Kalau boleh, kami ingin majlis dipermudahkan dengan satu hari saja di mana majlis akad nikah, waktu pagi dan persandingan pula sebelah petang.

“Alhamdulillah, melalui kehidupan sebagai tunangan orang tidaklah sukar. Setakat merajuk sikit-sikit adalah kerana masing-masing sibuk dengan kerjaya,” katanya yang ditemui pada majlis pelancaran drama Amukan Pocong di Sri Pentas, Bandar Utama, baru-baru ini.

Elly berkata, biarpun berstatus selebriti, namun dia tidak mengimpikan majlis perkahwinan besar-besaran. Sebaliknya diadakan dalam suasana meriah dan romantis.

“Saya memang merancang sesuatu yang istimewa pada hari bahagia kerana ia akan dikenang seumur hidup, tapi bukan bermaksud perlu diadakan secara besar-besaran. Buat masa ini ada tajaan yang kami dapat, namun ada yang saya pilih tanggung separuh kos tajaan.

“Saya mengimpikan majlis perkahwinan moden dalam taman yang penuh dengan bunga-bungaan dan warna lembut kerana terasa romantis. Mungkin lokasi nikah akan diadakan di masjid dan persandingan pula di Bukit Kiara.

“Barangan hantaran juga masih dalam proses. Memandangkan saya menggemari angka satu, bermungkinan hantaran saya berjumlah RM11,111.11,” katanya yang akan menggunakan khidmat Eila Faiz Shah dan Datin Lynda Rahim untuk busana akad nikah dan resepsi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2