NUFFNANG ADS

Sunday, March 18, 2012

Gara-gara video lucah, periuk nasi Melia terjejas


 Melia tidak menyangka, keputusannya untuk menyertai industri seni, membawa pengalaman yang cukup pahit untuk ditelan. Dikatakan hamil anak luar nikah, menggugurkan kandungan dan yang terbaru, video bogel yang dikatakan untuk tatapan kekasih tersebar di blog hiburan.

Biarpun pada mulanya tidak mahu mengambil pusing mengenai cerita-cerita negatif yang keluar dan menganggap semua itu sebagai lumrah sebagai anak seni, namun akhirnya keparahan itu membawa duka kepada dirinya sendiri.

Mendapat kecaman bukan sahaja daripada masyarakat sekeliling bahkan daripada individu yang mempunyai pertalian darahnya dengannya sendiri, keharmonian keluarga bagaikan hilang dan Melia juga harus menelan pahit apabila ada sesetengah produksi menarik balik tawaran berlakon kerana khuatir dirinya akan digam stesen televisyen.

Tidak mahu terus berdiam diri, Melia akhirnya membuat keputusan membuat laporan polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) bagi menjalankan siasatan.

Sementara itu sumber polis berkata, mana-mana individu tidak kiralah penulis bloq ataupun orang awam boleh dikenakan tindakan mengikut Seksyen 922 Kanun Keseksaan dan Seksyen 5 Akta Penapisan Filem iaitu menyimpan dan memiliki bahan lucah.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2