NUFFNANG ADS

Monday, March 17, 2014

Hero Ariana Rose tak lupa isteri

Nama Hisham Hamid masih belum dikenali secara lebih meluas menerusi industri hiburan tanah air.

Namun, apabila melihat rupanya mungkin sudah cukup mengingatkan peminat drama popular, Ariana Rose untuk mengenali aktor kacak ini.

Untuk pengetahuan umum, pelakon kelahiran Singapura ini sebenarnya sudah pun berumah tangga bersama Rosmawati Hanafi, 33 yang juga merupakan pengurus peribadinya sejak lapan tahun dan memiliki dua cahaya mata hasil daripada perkahwinan itu.

Lebih terbuka mengenai statusnya itu, Hisham bakal berkongsi kisah romantisnya bersama isteri tercinta menerusi program terbaharu Terima Kasih Sayang di TV3.

“Dalam program ini, saya sebagai suami perlu melakukan cabaran untuk mengambil alih tugas isteri.

“Secara jujurnya sebelum ini memang saya rasa faham apa tanggungjawab isteri, tapi lepas terlibat dengan program ini, saya bukan sekadar faham tapi merasai apa yang dia buat,” katanya ketika di temui pada majlis pelancaran ‘Terima Kasih Sayang’ di Talent Launge, Mutiara Damansara.

Berkongsi pengalaman menjalani cabaran yang disediakan dalam program itu, Hisham akui hampir berputus asa untuk meneruskan tugas yang perlu diselesaikan.

“Tugasan yang paling mencabar adalah membuat kerja-kerja di rumah dan pada masa yang sama menguruskan jadual karier saya sendiri.

“Sejak buat cabaran itu, saya sangat kagum dengan isteri saya kerana walaupun tugas harian yang dia lakukan ini bukanlah perkara yang mudah namun tidak sekali pun dia mengadu.

“Pengalaman ini buat saya sedar pengorbanannya sebagai seorang isteri. Dia adalah insan paling istimewa dalam diri saya,” ujanya.

Program lapan episod yang bersiaran setiap Jumaat pada jam 6 petang bermula 28 Mac ini, turut menampilkan barisan artis seperti Hisham Hamid bersama isteri, Fizo Omar dan Mawar selain Sharifah Aleya dan Sharifah Amani.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2