NUFFNANG ADS

Friday, February 4, 2011

Hormati Yusry sebagai pengarah

SERING menjadikan ibunya sebagai rujukan, Kilafairy tidak mudah melatah apabila menjadi mangsa gosip dalam dunia hiburan.



KILAFAIRY kekasih terbaru Yusry Abdul Halim? Apa sudah jadi, bukankah Yusry sedang intim dengan aktres jelita, Maya Karin? Dan siapakah pula gerangan Kilafairy?

Itu persoalan yang timbul apabila heboh diperkatakan menerusi portal gosip tempatan, Kilafairy didakwa sebenarnya kekasih terbaru Yusry.

Kelibat Kilafairy atau nama sebenarnya Shakila Nisha Jahangir Khan sememangnya selalu kelihatan pada majlis yang menggabungkan selebriti dan fesyen sejak akhir-akhir ini, khususnya yang membabitkan jenama terkenal Rafflesia.

Malah, dia juga pernah mengiringi aktor Shahz Jazle pada acara karpet merah sempena majlis Anugerah Skrin 2010 awal tahun ini.

Selepas diselidiki, Kilafairy rupa-rupanya anak kepada penyanyi popular era 1990-an, Rohana Jalil

Mewarisi bakat seni yang dimiliki ibunya itu, namun anak bongsu daripada tiga beradik ini mengambil keputusan untuk terjun ke dunia lakonan biarpun turut memiliki kebolehan menyanyi.

Pernah membintangi drama rantaian Hotel Mania tidak lama dahulu, tuah ternyata berpihak kepadanya selepas itu apabila dia semakin banyak mendapat tawaran berlakon drama-drama tempatan.

Lantaran bakat serta kebolehan yang dimilikinya itu, dia telah dilamar adik Yusry, Edry Abdul Halim untuk menjadi artis di bawah naungan KRU Studio dan telah mengikat kontrak dengan syarikat tersebut sejak bulan Jun 2010.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2