NUFFNANG ADS

Thursday, February 17, 2011

Sasha: Bukan serang, bukan perang




SUDAH lama tidak kedengaran cerita tentang artis wajah kacukan yang satu ini. Dahulu, dia lebih dikenali sebagai penyanyi bersama kumpulan pop wanita Elite.

Namun, kini selepas bergelar isteri kepada Salyo Priyanto dan ibu kepada Adam Aryasenna Notosoemarsono, setahun enam bulan, karier Sasha Saidin lebih terarah kepada bidang lakonan dan pengacaraan.

Namun, buat pertama kali dalam sejarah kerjaya Sasha sebagai anak seni, dia dihambat gosip yang kurang enak. Kononnya dia tidak sehaluan dengan orang produksi dalam program wanita kelolaannya berjudul Bella yang bersiaran di ntv7.

Malah, gosip itu turut keluar di Internet yang mendakwa ibu Sasha telah menyerang penerbit program tersebut di pejabat selepas Sasha mengadukan perasaan tidak puas hatinya itu.

Sasha yang ditemui pada majlis penyampaian cek program Serasi Bersama baru-baru ini menjelaskan kedudukan sebenarnya dalam program Bella.

"Saya bukan disingkirkan tetapi saya yang mengambil keputusan untuk mengundur diri kerana tidak menandatangani kontrak.

"Sebenarnya ini hanyalah isu kecil, saya tidak sangka pula ia menjadi besar. Saya tidak bergaduh atau berperang dengan siapa-siapa, saya tidak tahu cerita itu datang dari mana, cuma saya rasa lebih baik untuk saya undur diri," katanya.

Disoal lagi, jika tidak timbul sebarang masalah, masakan Sasha mengambil keputusan untuk mengundur diri daripada program yang turut dikendalikan oleh Elaine Daly dan Daphne Iking itu sedangkan dia telah bersiaran sebanyak enam episod itu.

"Saya tidak pernah berkecil hati tetapi sukar untuk saya menerimanya apabila terdapat orang yang mengarahkan saya untuk menjadi seseorang yang bukan saya di hadapan kamera.

"Saya telah beritahu pihak produksi yang personaliti saya begini, jika mahu sama dengan pengacara yang lain nanti tidak ada yang istimewanya. Bila mereka tidak dapat terima personaliti saya, saya tidak kisah.

"Oleh itu, daripada jadi hipokrit baik saya undur diri, tambahan ketika itu mereka minta saya untuk tandatangani kontrak dan saya tidak menandatanganinya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2