NUFFNANG ADS

Tuesday, February 15, 2011

NABIL: Tak mabuk, tak lari




KONTROVERSI hitam penyebaran gambar panas bersama seorang gadis pantas membuatkan khalayak mula memandang serong terhadap dirinya. Selepas kontroversi itu, Nabil akui bukan mudah untuknya membersihkan imej buruk yang terpalit ke atas dirinya.

Sepi seketika daripada kisah sensasi, namanya tiba-tiba kembali diperkatakan. Dia dikatakan salah seorang pengunjung sebuah pusat hiburan yang berjaya meloloskan diri sebaik sahaja pihak polis membuat serbuan minggu lalu.

Menyedari dirinya adalah individu yang dimaksudkan itu, pelakon komedi berkenaan lantas menjawab segala persoalan yang timbul kerana tidak mahu peminat terus memberikan persepsi buruk terhadapnya.

“Memang saya hairan kenapa nama saya telah dikaitkan dengan kontroversi berkenaan. Saya sendiri tidak pernah menjejakkan kaki di pusat hiburan yang dimaksudkan itu.

“Apa yang saya tahu kejadian tersebut berlaku pada 29 Januari yang lalu. Sedangkan pada tarikh itu saya berada di rumah dan tengah memasang perabot yang baru dibeli di Ikea,” tegasnya ketika diminta memberi penjelasan berhubung perkara itu.

Ketika diberitahu terdapat rakaman melalui kamera litar tertutup di pusat hiburan itu, dia menjelaskan tidak ada apa yang perlu dirisaukan olehnya kerana dia bukanlah juara Raja Lawak tersebut.

Bagaimanapun, dia turut meluahkan rasa kesalnya dengan tuduhan yang dilemparkan ketika dia sedang berusaha untuk memulihkan kembali namanya yang sudah tercalar sebelum ini.

Menurutnya, selepas berlaku kontroversi yang mengaibkannya, dia sedaya upaya untuk mengelak agar tidak lagi dikaitkan dengan sebarang cerita-cerita panas membabitkan dirinya.

“Bayangkan semasa kecoh mengenai cerita saya berciuman dengan seorang gadis, hampir sebulan saya tidak keluar ke mana-mana kecuali ke set penggambaran.

“Keadaan itu membuatkan saya agak sedikit tertekan tetapi masih lagi boleh dikawal. Kalau nak diikutkan kata hati, dah lama saya ambil keputusan untuk berhenti sahaja daripada menjadi artis,” luahnya.

Pada masa yang sama, dia juga tidak menafikan bahawa segala kontroversi yang timbul telah menyebabkan perjalanan hidup dan kariernya sedikit terjejas.

Namun dia menganggap segala yang berlaku itu adalah asam garam dalam kehidupan sebagai seorang artis. Ujarnya, dia sangat bersyukur kerana peminat masih lagi memberi sokongan terhadap dirinya walaupun kerap dilanda dengan pelbagai kontroversi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2