NUFFNANG ADS

Thursday, February 3, 2011

Memey pernah cuba berbaik dengan Abby



PELAKON Suhaiza Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Memey mengaku, segala kontroversi yang melanda dirinya tidak menjejaskan karier lakonan yang diceburinya sejak beberapa tahun lalu. Dia sendiri bagai sudah lali dengan segala cerita kurang enak yang melanda diri.

Jika diberikan pilihan, tentu sekali Memey enggan mencampur adukkan soal peribadi dengan kerjaya seni, namun sebagai artis dia cukup mengerti onak duri yang harus ditempuh. Ketika yang sama dia amat bersyukur apabila semua kontroversi yang melingkari dirinya, tidak meninggalkan kesan buruk terhadap kerjaya yang sangat disayanginya itu.

Dia melahirkan kesyukuran kerana rezeki dalam bidang itu terus datang bertali-arus, membuatkan dirinya lebih bersemangat untuk bergelar anak seni. "Saya bersyukur apabila cerita berkaitan peribadi saya tidak memberi kesan kepada kerjaya. Begitu juga barisan pengarah yang menawarkan watak kepada saya, mereka amat memahami apa yang saya lalui.

"Malah gosip dan kontroversi ini membuatkan saya terus maju dan bertambah kuat. Saya seperti sudah biasa dengan gosip yang dilemparkan kepada saya dan apabila bekerja, saya tidak mencampur adukkan soal kerjaya dan peribadi. Saya tidak tahu sampai bila orang ramai mahu mempersoalkan mengenai peribadi saya. Sedangkan, seboleh-bolehnya saya sendiri mahu senyap daripada segala cerita kurang enak itu.

"Saya memang tidak mahu memperbesarkan cerita yang sedia ada. Kalau boleh saya tidak mahu orang melihat kemunculan saya di dalam industri seni berlandaskan kontroversi. Saya mempertaruhkan bakat dan saya ingin melebarkan lagi sayap di dalam dunia lakonan ini," kata Memey yang ditemui di lokasi penggambaran Bola Cinta baru-baru ini.

Pelakon ini terjebak dalam kontroversi yang agak panjang apabila dia dan pelakon Norman Hakim ditangkap khalwat pada Oktober 2008. Selepas beberapa ketika menepis wujudnya hubungan intim antara mereka, kedua-dua pelakon ini akhirnya mengikat tali pertunangan pada September tahun lalu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2