NUFFNANG ADS

Monday, January 31, 2011

Doakan kebahagiaan saya - Tomok



JENAMA Tomok kini semakin kukuh, malah sejak menjuarai program One In A Million (OIAM) musim ketiga Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan Ismail berjaya mengumpul ramai peminat yang baru.

Namun, sedang namanya menghampiri puncak timbul pula desas-desus yang mendakwa penyanyi berusia 27 tahun bakal mengakhiri zaman bujangnya pada bulan Julai depan dengan seorang pramugari berusia 31 tahun.

Benar atau tidak berita itu, jawapannya hanya ada pada Tomok. Tidak mengelak saat diajukan soalan berkisar tentang perkahwinan, Tomok mengaku dia akan bergelar seorang suami dalam tahun ini juga.

"Insya-Allah sekarang tengah proses ke arah itu (perkahwinan). Memang akan berlangsung dalam tahun ini tetapi masih belum dapat disahkan lagi tarikh yang sebenar. Harap semua orang dapat doakan yang terbaik supaya semuanya berjalan lancar," ujarnya.

Meskipun enggan mendedahkan lebih lanjut mengenai kekasihnya yang hanya dikenali sebagai Ayu itu, Tomok menjelaskan keputusan untuk berkahwin dibuat setelah melalui proses mengenali hati budi dalam tempoh yang agak lama.

"Kami sudah kenal dan bercinta selama lapan tahun, rasanya tempoh itu cukup untuk saya mengenalinya tetapi buat masa ini dia belum bersedia untuk diperkenalkan kepada peminat.

"Bila sampai masanya saya akan beritahu kepada semua orang dan tidak akan rahsiakannya," tuturnya.

Walaupun kerjayanya sedang meningkat naik, Tomok merasakan tiada salahnya jika dia mahu menamatkan zaman bujang kerana percaya peminat kini lebih bersikap terbuka.

"Saya tidak rasa kalau kahwin saham akan turun kerana rezeki tidak terikat kepada status diri sebaliknya produk berkualiti yang dikeluarkan.

"Peminat sekarang lebih bijak menilai dan bersikap terbuka, saya rasa perkahwinan bukan satu masalah untuk kerjaya saya sebagai artis kerana perkahwinan itu satu perkara yang baik. Umur saya pun bukannya muda lagi, lihat sahaja Faizal Tahir, dia tetap diminati meskipun telah berkahwin," luahnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2