NUFFNANG ADS

Sunday, January 2, 2011

Jamal ditaja RM setengah juta

Amanda Brown membantu Jamal Abdillah mencuba sut yang akan digayakan nanti.


SELAMA lebih tiga dekad menabur keringat menghiburkan orang, siapa sangka Jamal Abdillah masih mampu bertahan hingga hari ini. Cukup panjang perjalanan karier penyanyi ini, tapi dia membuktikan masih unggul dalam kelasnya yang tersendiri.

Kalau disorot kembali suka duka anak kelahiran Perak ini, tidak semuanya indah. Pelbagai ranjau dan onak duri yang telah ditempuhinya menjadikan dia semakin kuat melawan gelora.

Katalah apa sahaja pada dirinya, Jamal tetap Jamal. Suaranya yang cukup digilai ramai itu sentiasa memukau biarpun seringkali mendengar lagu-lagu hits dendangannya.

Tapi kini nama Jamal terpahat dalam ingatan. Dia antara penyanyi yang menjadi pilihan peminat selain berpeluang untuk kembali beraksi di Panggung Sari, Istana Budaya mulai 7 Januari ini.

Konsert J2011 Lagenda itu merupakan penghargaan Jamal buat peminat setianya tak pernah jemu menyokong kerjaya seninya sejak memenangi Bintang RTM pada tahun 1979 lagi.

Paling mengujakan sudah pasti melihatkan senarai penaja yang bersedia di belakang figura ini bila-bila masa sahaja. Kali ini Jamal bertuah apabila label pakaian jenama Mr. Brown sudi menaja pakaian sepanjang konsert solonya nanti.

Bukan calang-calang artis yang bertuah seperti Jamal yang dapat memakai sut mewah berharga ribuan ringgit. Malah, menerusi kerjasama kali pertama ini juga memberikan impak apabila pemilik rangkaian jenama Mr. Brown sudi menaja pakaian berharga lebih RM500,000 sepanjang tahun 2011 ini.

Ini bermakna Jamal akan memakai persalinan rekaan Amanda Brown yang juga merupakan pemilik label yang cukup popular di Denmark ini.

Berpeluang bertemu pujaan Malaysia Khamis lalu, Jamal ternyata teruja dengan tajaan tersebut. Ujarnya tidak ada apa yang mampu membuatkan dia gembira apabila ada pihak yang masih sudi bersamanya hingga hari ini.

"Sudah pasti saya cukup bertuah dan bersyukur atas tajaan yang diberikan oleh Amanda kepada saya. Ini merupakan kerjasama pertama kami yang nampaknya memberikan impak kepada saya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2