NUFFNANG ADS

Saturday, January 1, 2011

Sabrina enggan lama menjanda

SABRINA tidak serik didampingi lelaki.



KISAH penceraian pelakon, Sabrina Ali Dah Khan bersama bekas suaminya, yang juga seorang pengurus artis, Shahrin pada Mei tahun lalu sememangnya memberi kesan yang begitu mendalam terhadap diari hidup pelakon ini.

Keretakan rumahtangga yang menjadi kenangan hitam dalam hidup Sabrina tidak pernah sesekali mengakibatkan pelakon berketurunan Pakistan dan Afghanistan itu serik didampingi lelaki.

Berpegang prinsip hidup harus diteruskan, dia kini diulit bahagia dengan kehadiran kekasih baru yang mengisi kekosongan hati.

Jejaka yang dimaksudkan, dari Raub, Pahang bernama Amir, 29. Berkongsi kisah gembira, Sabrina menceritakan, perkenalan bersama ahli perniagaan muda itu bermula secara kebetulan dalam sebuah majlis

Lebih daripada menjalin cinta, mereka turut merancang membina mahligai perkahwinan pada tahun ini, jika jodoh ada tertulis.

“Sepanjang perkenalan dengannya, saya melihat kami mempunyai keserasian yang begitu kuat dan dia menerima saya dan anak saya seadaanya. Walaupun masih terlalu awal, saya tidak menolak kalau dia jodoh saya,” jelas Sabrina yang bakal muncul dengan filem Khurafat, 13 Januari nanti.

Mengulas pengalaman terlibat dalam filem seram pertama arahan Syamsul Yusof, itu, Sabrina menjelmakan watak Anna iaitu bekas teman wanita Johan lakonan Shamsul sendiri. Anna separuh gila apabila kekasihnya berkahwin dengan Aishah, lakonan Liyana Jasmay.

“Saya masih tidak dapat melupakan penggambaran babak saya dimandikan sebagai jenazah di atas pengusung mayat pada pukul 2 pagi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2