NUFFNANG ADS

Thursday, January 27, 2011

Sharifah Shahirah sertai Suria FM?




SEORANG lagi pengacara popular yang laris mengendalikan majlis besar khabarnya akan disambar sebagai penyampai radio di Suria FM. Mula-mula tu saya turut berteka-teki juga. Takkan Kak Engku yang sudah menaikkan rating Sinar FM bersama Salih Yaacob dan Khairil Rashid pula yang disunting stesen radio berkenaan?

Yalah, Kak Engku kan sudah selesa di radio nombor satu berkenaan. Takkan hendak berpindah ke stesen lain pula.

Risik punya risik, saya sudah dapat nama, sapa lagi kalau bukan Sharifah Shahirah yang juga teman regu Kak Engku. Dua nama besar ini memang kuat berceloteh, malah menjadi kesukaan ramai sebaik saja mereka menaiki pentas.

Malah kedua-duanya juga tidak asing kalau bercerita mengenai malam kemuncak Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH). Kebetulan, mereka berdua pun dicalonkan hingga ke peringkat Top 5 dalam edisi terbaru ABPBH yang akan mencapai kemuncaknya 3 April depan. Pendek kata, kalau mereka duduk dekat-dekat, maka adalah orang yang akan pecah perut nanti dibuatnya.

Jadi tak hairanlah kalau Suria FM mahu menggunakan strategi yang sama dengan pesaing terdekat, apabila mempertaruhkan ibu kepada lima anak itu sebagai penyampai slot pagi mereka. Jika Kak Engku boleh tolong mempopularkan Sinar, Shahirah pula mungkin mampu sama-sama melonjakkan lagi nama Suria.

Oh ya, kalau Saya diberikan slot pagi, rasanya mestilah dia dipasangkan dengan Halim Othman. Ini tekaan saya saja, belum tentu mengena, tapi rasanya sumber Cik Normah itu memang boleh dipercayai sangat-sangat.

Saya cuba juga mengorek rahsia daripada orang yang agak rapat dengan Shahirah, tapi tak seorang pun yang mengiyakan, malah bertanyakan semula kebenaran berita itu. Apa-apa pun, kalau berpeluang bertemu muka dengan wanita langsing itu, pasti saya akan bertanyakan perihal desas-desus berkenaan.

Agaknya jemputan stesen radio terbabit berkaitan dengan pengumuman penyampai radio barunya, ada kena mengena dengan Shahirah tak? saya minta maaflah kalau terpecah lubang awal-awal ya...

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2