NUFFNANG ADS

Sunday, January 16, 2011

Usia Bukan Penghalang

PASANGAN pengantin bersanding di pelamin yang indah dan gah di Hotel Flamingo, Ampang, kelmarin.


SEPANJANG penglibatan Rabecca Nur Islam Ahmad, 25, dalam industri hiburan tanah air, sememangnya pelakon berkenaan tidak pernah lari daripada pelbagai kontroversi yang melanda dirinya. Ada kalanya kisah-kisah kontroversinya itu lebih hangat diperkatakan berbanding mengenai perjalanan kariernya sebagai seorang pelakon. Namun, dia dilihat tidak cepat melatah dengan setiap kisah hangat mengenai dirinya yang hangat diperkatakan.

Tentunya yang paling hangat diperkatakan adalah mengenai penampilan imej seksi yang ditonjolkan dan dikatakan tidak sesuai dengan nama yang diberikan oleh ibu bapanya.

Apatah lagi dengan gambar-gambarnya yang banyak tersebar di laman-laman blog sehingga dia mendapat kecaman pelbagai pihak terhadap penampilannya itu.

Tidak ketinggalan juga mengenai hubungan percintaannya yang sering menjadi persoalan sebelum ini. Tiga tahun bercinta, namun Rabecca cukup bijak merahsiakan tentang identiti lelaki yang bertakhta di hatinya itu.

Kemudian segala persoalan akhirnya telah terjawab apabila dia memilih Nor Azam yang merupakan seorang peguam berusia 43 tahun dan duda kepada dua orang anak untuk menjadi suaminya.

Ketika diajukan mengenai perbezaan usia di antara dia dan suaminya itu, Rabecca yang menguntum senyuman manis menjawab dengan tenang persoalan yang diajukan kepadanya itu.

"Biarpun jarak usia kami agak jauh, tetapi apa yang membuatkan saya tertarik dengan suami saya ini adalah sifat kebapaan yang dimiliki olehnya dan dia seorang lelaki yang cukup penyayang.

"Lagipun sudah ditakdirkan jodoh kami berdua dan soal usia tidak menjadi sebarang masalah buat saya. Malah, suami saya sendiri menyifatkan saya adalah seorang wanita yang cukup matang," ujarnya ketika ditemui sebaik selesai majlis pernikahan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2