NUFFNANG ADS

Wednesday, January 26, 2011

Nurul serik jaja kisah cinta




PASTINYA bukan mudah untuk seorang wanita yang berstatus janda atau Miss J untuk berdepan dengan situasi yang cukup menyulitkan.

Apatah lagi apabila terbit kata-kata sinis yang dihamburkan kepadanya gara-gara memegang status itu yang ada kalanya sukar untuk ditelan.

Ditambah pula kisah kegagalan episod cintanya bersama jejaka bernama Ryzal Marzuki beberapa bulan lalu yang didakwa berpunca daripada mulut individu yang dengki padanya.

Lantaran itu, penyanyi hitam manis, Noorul Huda Abdul Wahab atau lebih dikenali sebagai Nurul lebih berhati-hati menjaga tutur katanya terutama tentang kisah peribadinya.

Katanya, dia kini serik untuk berkongsi hal peribadinya kerana takut disalahertikan oleh pihak-pihak tertentu sehingga menimbulkan haru-biru dalam hidupnya.

Bagi Nurul, rutin kehidupannya lebih tenteram apabila ruang privasinya tidak diceroboh dan diketahui umum.

Pengalaman yang dialami sebelum ini memberikannya seribu satu pengajaran yang penuh makna dan membuatkannya semakin tabah.

"Apabila kisah cinta saya dipaparkan di dada akhbar, ia menjadi modal orang yang berniat jahat untuk memburukkan saya.

"Jadi, biarlah saya sendiri sahaja yang mengetahui sama ada saya sudah berpunya atau pun belum.

"Dengan cara ini, saya lebih selesa untuk bergerak tanpa memikirkan cemuhan orang lain. Siapa saya nak menutup mulut mereka?" luah Nurul ketika ditemui pada sesi fotografi yang diatur di Neo Studio, Taman Danau Kota , Kuala Lumpur baru-baru ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2