NUFFNANG ADS

Sunday, January 30, 2011

Nora dedah cerita mesra di jepun

Percutian di tokyo baru-baru ini mengeratkan lagi hubungan putera rayqal dengan bapanya.



WANITA genit ini sekali lagi dihimpit kontroversi. Namanya kembali di bibir peminat industri seni. Ia atas sebab yang cukup klise di kalangan perempuan iaitu lelaki.

Biarpun berulang kali Nora Danish mengatakan dia tidak terlibat langsung dengan perpisahan yang terjadi antara bekas suaminya, Rizal Ashram atau Jejai yang merupakan anak bekas Menteri Besar Perak, Tan Sri Ramli Ngah Talib dengan seorang aktres, tapi Nora tetap diasak dengan persoalan yang sama.

Sekarang ini pula pelakon drama Puteri ini berdepan dengan pelbagai dakwaan negatif seperti gila talak dan penghancur kebahagiaan percintaan orang lain.

Dalam tenang, anak kelahiran Kuala Terengganu, Terengganu yang ditemui baru-baru ini menerangkan bahawa dia tak pernah berniat untuk mengganggu urusan percintaan mereka.

“Beginilah, isu ini sebenarnya sudah berlanjutan selama tiga tahun, selepas penceraian saya. Malah, saya dah lali kalau orang bercakap yang bukan-bukan tentang saya. Begitu juga tentang kisah perkahwinan yang digembar-gemburkan mereka.

“Tapi yang saya betul-betul tak faham kenapa kali ini ‘perempuan’ itu mengaitkan saya sebagai punca perpisahan? Saya ada bertanyakan perkara yang sama kepada Jejai. Dia cakap ada sebab lain dan bukan saya puncanya.

“Lepas itu keluar dakwaan saya menghasut keluarga bekas mentua agar membenci pelakon itu. Fakta itu sebenarnya salah dan buat saya betul-betul terkilan.

“Satu dunia tahu, keluarga Tan Sri adalah keluarga berpengaruh dan disegani. Mana mungkin, saya yang bekerja sebagai pelakon ini mampu menghasut mereka agar turut membenci pelakon itu,’’ reaksi awalnya tentang hubungan Jejai dengan bekas kekasihnya, Fasha Sandha.

Apa yang menyebabkan Nora menggelengkan kepala apabila ada pihak masih menuding jari ke arahnya walaupun berulang kali dia menafikan.

Tegasnya, “Kalaulah saya ada kuasa untuk mempengaruhi Jejai agar memberitahu kepada semua orang tentang duduk perkara sebenar, sudah pasti saya akan buat sebegitu. Malangnya, tidak. Saya pula dipersalahkan.

“Apa pun, saya sangat bersyukur apabila Jejai bantu bersihkan nama saya dengan mengeluarkan kenyataan di media. Itu yang membuatkan saya terharu setelah sekian lama saya berdiam diri dengan hubungan cinta mereka,” katanya lagi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2