NUFFNANG ADS

Sunday, December 26, 2010

Cungkil Rahsia Pasangan Selebriti

PROGRAM ini bakal menguji keserasian antara pasangan selebriti dalam menjawab soalan kuiz berkaitan rumah tangga.



ASTRO sememangnya tidak pernah ketandusan dalam menghasilkan pelbagai program menarik buat tatapan penonton. Terbaru, mereka kini muncul dengan sebuah program permainan dikenali sebagai Serasi Bersama yang menguji tahap keserasian pasangan selebriti.

Ia merupakan sebuah rancangan berkonsepkan kuiz yang melibatkan selebriti popular tanah air, yang mana mereka akan diajukan pelbagai soalan yang berkaitan dengan rahsia rumah tangga.

Merupakan sebuah program yang diadaptasi daripada rancangan Mr. & Mrs. yang cukup popular di England ketika ini, ia turut menampilkan Aznil Nawawi dan Sharifah Shahira sebagai hos bersama.

Menurut Aznil, menerusi program tersebut, sebanyak tiga pasangan akan bertanding dan mereka akan diajukan dengan pelbagai soalan yang merangkumi rahsia rumah tangga mereka. Pasangan yang dapat memberikan jawapan yang sama paling banyak akan memenanginya.

“Menariknya tentang Serasi Bersama, penonton akan dapat menyaksikan begitu bahagianya setiap pasangan yang mengambil bahagian dan menerusi rancangan ini dapat dicungkil tentang rahsia perkahwinan mereka.

“Kepada pasangan yang muncul sebagai pemenang, kesemua wang kemenangan yang diraih mereka akan didermakan kepada badan kebajikan yang mereka pilih sendiri,” ujar Aznil ketika ditemui pada majlis pelancaran program berkenaan baru-baru ini.

Menurutnya lagi, kebanyakan pasangan yang menyertai rancangan itu juga sudah lama mendirikan rumah tangga iaitu lebih daripada 10 tahun dan ada yang baru mengecapi nikmat berumah tangga.

Antara pasangan selebriti yang menyertai rancangan ini seperti pasangan Aziz M. Osman, Bienda, Mustapha Kamal, Adlin Aman Ramlie serta tidak ketinggalan pasangan penulis novel terkenal, Ahadiat Akashah dan pasangan jurulatih bola sepak, Dollah Salleh.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2